|
|
Эта страница руководства является частью версии 5.0 Инструментов XCodeПолучить эти инструменты:
Если Вы выполняете версию Инструментов XCode кроме 5,0, просматриваете документацию локально:
Читать страницы руководстваСтраницы руководства предназначаются как справочник для людей, уже понимающих технологию.
|
GLDELETESAMPLERS(3G) OpenGL 3.3 GLDELETESAMPLERS(3G)
NAME
glDeleteSamplers - delete named sampler objects
C SPECIFICATION
void glDeleteSamplers(GLsizei n, const GLuint * ids);
PARAMETERS
n
Specifies the number of sampler objects to be deleted.
ids
Specifies an array of sampler objects to be deleted.
DESCRIPTION
glDeleteSamplers deletes n sampler objects named by the elements of the array ids. After a sampler
object is deleted, its name is again unused. If a sampler object that is currently bound to a sampler
unit is deleted, it is as though glBindSampler() is called with unit set to the unit the sampler is
bound to and sampler zero. Unused names in samplers are silently ignored, as is the reserved name
zero.
NOTES
glDeleteSamplers is available only if the GL version is 3.3 or higher.
ERRORS
GL_INVALID_VALUE is generated if n is negative.
ASSOCIATED GETS
glIsSampler()
SEE ALSO
glGenSamplers(), glBindSampler(), glDeleteSamplers(), glIsSampler()
COPYRIGHT
Copyright (C) 2010 Khronos Group. This material may be distributed subject to the terms and
conditions set forth in the Open Publication License, v 1.0, 8 June 1999.
http://opencontent.org/openpub/.
OpenGL 3.3 03/08/2011 GLDELETESAMPLERS(3G)
|
Сообщение о проблемах
Способ сообщить о проблеме с этой страницей руководства зависит от типа проблемы:
- Ошибки содержания
- Ошибки отчета в содержании этой документации к проекту OpenGL.
- Отчеты об ошибках
- Сообщите об ошибках в функциональности описанного инструмента или API через Генератор отчетов Ошибки.
- Форматирование проблем
- Отчет, форматирующий ошибки в интерактивной версии этих страниц со ссылками на отзыв ниже.