|
|
Эта страница руководства является частью версии 5.0 Инструментов XCodeПолучить эти инструменты:
Если Вы выполняете версию Инструментов XCode кроме 5,0, просматриваете документацию локально:
Читать страницы руководстваСтраницы руководства предназначаются как справочник для людей, уже понимающих технологию.
|
GLFLUSH(3G) OpenGL 3.3 GLFLUSH(3G)
NAME
glFlush - force execution of GL commands in finite time
C SPECIFICATION
void glFlush(void);
DESCRIPTION
Different GL implementations buffer commands in several different locations, including network
buffers and the graphics accelerator itself. glFlush empties all of these buffers, causing all
issued commands to be executed as quickly as they are accepted by the actual rendering engine. Though
this execution may not be completed in any particular time period, it does complete in finite time.
Because any GL program might be executed over a network, or on an accelerator that buffers commands,
all programs should call glFlush whenever they count on having all of their previously issued
commands completed. For example, call glFlush before waiting for user input that depends on the
generated image.
NOTES
glFlush can return at any time. It does not wait until the execution of all previously issued GL
commands is complete.
SEE ALSO
glFinish()
COPYRIGHT
Copyright (C) 1991-2006 Silicon Graphics, Inc. This document is licensed under the SGI Free Software
B License. For details, see http://oss.sgi.com/projects/FreeB/.
OpenGL 3.3 03/08/2011 GLFLUSH(3G)
|
Сообщение о проблемах
Способ сообщить о проблеме с этой страницей руководства зависит от типа проблемы:
- Ошибки содержания
- Ошибки отчета в содержании этой документации к проекту OpenGL.
- Отчеты об ошибках
- Сообщите об ошибках в функциональности описанного инструмента или API через Генератор отчетов Ошибки.
- Форматирование проблем
- Отчет, форматирующий ошибки в интерактивной версии этих страниц со ссылками на отзыв ниже.