|
|
Эта страница руководства является частью версии 5.0 Инструментов XCodeПолучить эти инструменты:
Если Вы выполняете версию Инструментов XCode кроме 5,0, просматриваете документацию локально:
Читать страницы руководстваСтраницы руководства предназначаются как справочник для людей, уже понимающих технологию.
|
GLGENVERTEXARRAYS(3G) OpenGL 3.3 GLGENVERTEXARRAYS(3G)
NAME
glGenVertexArrays - generate vertex array object names
C SPECIFICATION
void glGenVertexArrays(GLsizei n, GLuint *arrays);
PARAMETERS
n
Specifies the number of vertex array object names to generate.
arrays
Specifies an array in which the generated vertex array object names are stored.
DESCRIPTION
glGenVertexArrays returns n vertex array object names in arrays. There is no guarantee that the names
form a contiguous set of integers; however, it is guaranteed that none of the returned names was in
use immediately before the call to glGenVertexArrays.
Vertex array object names returned by a call to glGenVertexArrays are not returned by subsequent
calls, unless they are first deleted with glDeleteVertexArrays().
The names returned in arrays are marked as used, for the purposes of glGenVertexArrays only, but they
acquire state and type only when they are first bound.
ERRORS
GL_INVALID_VALUE is generated if n is negative.
SEE ALSO
glBindVertexArray(), glDeleteVertexArrays()
COPYRIGHT
Copyright (C) 2010 Khronos Group. This material may be distributed subject to the terms and
conditions set forth in the Open Publication License, v 1.0, 8 June 1999.
http://opencontent.org/openpub/.
OpenGL 3.3 03/08/2011 GLGENVERTEXARRAYS(3G)
|
Сообщение о проблемах
Способ сообщить о проблеме с этой страницей руководства зависит от типа проблемы:
- Ошибки содержания
- Ошибки отчета в содержании этой документации к проекту OpenGL.
- Отчеты об ошибках
- Сообщите об ошибках в функциональности описанного инструмента или API через Генератор отчетов Ошибки.
- Форматирование проблем
- Отчет, форматирующий ошибки в интерактивной версии этих страниц со ссылками на отзыв ниже.