|
Эта страница руководства является частью версии 5.0 Инструментов XCodeПолучить эти инструменты:
Если Вы выполняете версию Инструментов XCode кроме 5,0, просматриваете документацию локально:
Читать страницы руководстваСтраницы руководства предназначаются как справочник для людей, уже понимающих технологию.
|
GLQUERYCOUNTER(3G) OpenGL 3.3 GLQUERYCOUNTER(3G) NAME glQueryCounter - record the GL time into a query object after all previous commands have reached the GL server but have not yet necessarily executed. C SPECIFICATION void glQueryCounter(GLuint id, GLenum target); PARAMETERS id Specify the name of a query object into which to record the GL time. target Specify the counter to query. target must be GL_TIMESTAMP. DESCRIPTION glQueryCounter causes the GL to record the current time into the query object named id. target must be GL_TIMESTAMP. The time is recorded after all previous commands on the GL client and server state and the framebuffer have been fully realized. When the time is recorded, the query result for that object is marked available. glQueryCounter timer queries can be used within a glBeginQuery() / glEndQuery() block where the target is GL_TIME_ELAPSED and it does not affect the result of that query object. NOTES glQueryCounter is available only if the GL version is 3.3 or higher. ERRORS GL_INVALID_OPERATION is generated if id is the name of a query object that is already in use within a glBeginQuery() / glEndQuery() block. GL_INVALID_VALUE is generated if id is not the name of a query object returned from a previous call to glGenQueries(). GL_INVALID_ENUM is generated if target is not GL_TIMESTAMP. SEE ALSO glGenQueries(), glBeginQuery(), glEndQuery(), glDeleteQueries(), glGetQueryObject(), glGetQueryiv(), glGet() COPYRIGHT Copyright (C) 2010 Khronos Group. This material may be distributed subject to the terms and conditions set forth in the Open Publication License, v 1.0, 8 June 1999. http://opencontent.org/openpub/. OpenGL 3.3 03/08/2011 GLQUERYCOUNTER(3G) |
Сообщение о проблемах
Способ сообщить о проблеме с этой страницей руководства зависит от типа проблемы:
- Ошибки содержания
- Ошибки отчета в содержании этой документации к проекту OpenGL.
- Отчеты об ошибках
- Сообщите об ошибках в функциональности описанного инструмента или API через Генератор отчетов Ошибки.
- Форматирование проблем
- Отчет, форматирующий ошибки в интерактивной версии этих страниц со ссылками на отзыв ниже.