|
|
Эта страница руководства является частью версии 5.0 Инструментов XCodeПолучить эти инструменты:
Если Вы выполняете версию Инструментов XCode кроме 5,0, просматриваете документацию локально:
Читать страницы руководстваСтраницы руководства предназначаются как справочник для людей, уже понимающих технологию.
|
GLWAITSYNC(3G) OpenGL 3.3 GLWAITSYNC(3G)
NAME
glWaitSync - instruct the GL server to block until the specified sync object becomes signaled
C SPECIFICATION
void glWaitSync(GLsync sync, GLbitfield flags, GLuint64 timeout);
PARAMETERS
sync
Specifies the sync object whose status to wait on.
flags
A bitfield controlling the command flushing behavior. flags may be zero.
timeout
Specifies the timeout that the server should wait before continuing. timeout must be
GL_TIMEOUT_IGNORED.
DESCRIPTION
glWaitSync causes the GL server to block and wait until sync becomes signaled. sync is the name of
an existing sync object upon which to wait. flags and timeout are currently not used and must be set
to zero and the special value GL_TIMEOUT_IGNORED, respectively[1]. glWaitSync will always wait no
longer than an implementation-dependent timeout. The duration of this timeout in nanoseconds may be
queried by calling glGet() with the parameter GL_MAX_SERVER_WAIT_TIMEOUT. There is currently no way
to determine whether glWaitSync unblocked because the timeout expired or because the sync object
being waited on was signaled.
If an error occurs, glWaitSync does not cause the GL server to block.
NOTES
glWaitSync is available only if the GL version is 3.2 or higher.
ERRORS
GL_INVALID_OPERATION is generated if sync is not the name of a sync object.
GL_INVALID_VALUE is generated if flags is not zero.
GL_INVALID_VALUE is generated if timeout is not GL_TIMEOUT_IGNORED.
SEE ALSO
glFenceSync(), glClientWaitSync()
COPYRIGHT
Copyright (C) 2010 Khronos Group. This material may be distributed subject to the terms and
conditions set forth in the Open Publication License, v 1.0, 8 June 1999.
http://opencontent.org/openpub/.
NOTES
1. flags and timeout are placeholders for anticipated future extensions of sync object capabilities.
They must have these reserved values in order that existing code calling glWaitSync operate
properly in the presence of such extensions.
OpenGL 3.3 03/08/2011 GLWAITSYNC(3G)
|
Сообщение о проблемах
Способ сообщить о проблеме с этой страницей руководства зависит от типа проблемы:
- Ошибки содержания
- Ошибки отчета в содержании этой документации к проекту OpenGL.
- Отчеты об ошибках
- Сообщите об ошибках в функциональности описанного инструмента или API через Генератор отчетов Ошибки.
- Форматирование проблем
- Отчет, форматирующий ошибки в интерактивной версии этих страниц со ссылками на отзыв ниже.